hösten är på ingång?

Det är varmare nu än vad det varit under nästan hela sommaren om man bortser från studentveckan då lilla vbg kokade av sommarväre och personalen på alla uteserveringa slet hårdar än någonsin. Men nu börjar löven falla från träden och alla magasin är fyllda med hösttreder.

Det är mycket som jag stor gillar men oxå mycket som jag känner mje lite rädd för.
En stark trend är fågelfjädrar, läskigare får man leta efter.
 

Skinn, skinn, skinn
det är däremot något jag gillar starkt!
har redan köpt mej lilla kjolen

SVART svart kommer  funka utan att kännas trist! Äntligen kan jag med gott samvete enbart bära svartakläder!



Orange, tomat, Bronze olive/armegrönt är färger vi kommer att se mer av. Senapsgul kombinerat med lila verkar oxå hålla i sig.  Något jag hoppas starkt på är Pistage och Brunt.

90talet, grunge, nirvana, mitt bena, cosbys tröjor,runda glasögon, heroin chic( katemoss, iochförsig alltid lika moderiktig)

Mokasiner


Stickat, praktiskt och snyggt och framförallt varmt. 


Paljetter och nitar är hett. Nitar kan man väl köpa nyproducerat ,men snyggast är det om du hittar en liten paljettbolero second hand style. Kalas snyggt till jeans ála pojkvänsmodell eller till ciggarettbyxan.
 

Rutigt är hett, hundtandsmönster håller oxå i sig.
 


Nu hinner jag inte mer, måste bege mej av mot andra passet på jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0