klippdocka

Jag lyssnade på radion idag, de snackades om klippdockor.
Jag hade en del klipp dockor när jag var mindre, men jag tyckte det var kul att använda dem en kort stund och då skulle de vara nya. För när man hade lekt med dem ett tag blev liksom de där små flikarna man fäste kläderna med mjuka och sönderböjda av mina inte så smidiga fingrar. Kläderna föll av dockan och så låg den där lika naken som innan man började pyssla med att få på den både handväska klänning skor och hatt, Handväskan var helt klart svårast! Men nu har jag hittat något jag diggar stenhårt, klippdocka på internet! Hur kul osm helst! och väskorna sitter kvar!

 kolla in snyggingarna
image933

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0