kvinnlighetstest och short story om anna och elin

jag blev kvinna, vilken tur hade vart läskigt att de talade om att jag är man....

Gör testet 


Jag har crashat på min cykel och min kropp är full av blåmärken och jag har ont i nacken och ett sår på armbågen som varar sej och mest är dunderäckligt. Sjukpersonal hitåt!
Jag själv har lite lightfobi för äckelsår och nu går jag sjäv runt och bär på ett riktigt praktäckel sår...what to do? 


 igår var jag och anna och shoppade...

Anna var söt,
men hennes klänning gick sönder ---fick köpa ny tröja---fick en fläck på den---köpte ny parfym och luktade gott! -----missade tåget

Jag hade ny klänning, och tre stora plåster på armbågen----hade ont i varje kroppsdel pga blåmärken--handlade nya tajta jeans som var en svettpers att trycka sig i---blev trött men glad----missade tåget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0