nyfixat

 
Var och shoppade mössa för kallare tider och ett pannband halkade också med.

I natt har jag sovit för lite, alldels för lite. Satt upp och barnvaktade och vaknade lite tidigare än vad jag hade planerat idag.

Om en vecka kommer jag att befinna mej i sthlm, dock inte för shopping utan för att kuta runt på djurgården under nån timma..Tjejmilen ska avklaras. Därför borde jag jag ge mej ut och träna lite idag, känner i och för sig mer för att ligga i sägen och glo på vänner. Men jag vet att jag måste, glo på vänner är väl det jag kommer att sysslesätta mej med i höst!

Well well, nu är kl 11:27 och jag tar tag i dagen.
By the way ska jag på kalas oxå....det blir nog bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0