snart

Nu hänger jag och sis i hotellobbyn och snart bär det av mot stadion för att hämta ut nrlapparna....jag är nervös!
För några minutersedan var vi klara med att ha stoppat i oss av allt det goda från frukostbuffen och nu har vi knöt i oss i de trånga och tajta springarklöderna..

OJOJOJ det är det enda som dyker upp i mitt huvud..

Har konstaterat att vårt lilla lag ligger dåligt till vad det gäller modet på tjejmilen biten....vi har ingen sportig tröja i en  piffig färg, det ahr alla andra, verkligne Alla andra..Well well det ska väl gå att springa ändå..

NU gäller det
M o M står på väg ner i hissen och sen när de nått botten är vi klara för att (springa tusen mil, så kommer vi springa tusen till, för vi har allt att vinna!!!) detta är det enda GES citatet som någonsin kommer att befinna sig på min blogg, så håll till godo J:JOH 


nu ska vi springa tills vi kräks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0