biltvätt och regina spektor

jag åket för att tvätta bilen, det gick bra, men efter bilen var snygagre än någonsin, tvättad och skinade blank, skulle jag köra iväg och handla dill och citronmeliss, då ville den inte vara med längre. (jag tror den körde med divafasoner, ren och blank bestämmer själv) Jag blev lack och trött, fick hjälp och kom iväg och fick min dill och citronmeliss. Väl hemma sitter jag nu och lyssnar på Regina spektor och luktar på granen som är den snyggaste granen någonsin i hemmet, men shit va den barrar det räcker att man blåser på den står den där alldeles naken skulle jag tro. Så det gäller att inte lukta för hårt, då kanske alla barr slinker in i näsan, ingen hit skulle jag tro.
Efter en kopp kaffe nu är jag redo att ladda upp ett urval av mina klappar.



image1415
tröja/klänning Jc eve
tights hm
halsband gammelmormor syster och desingtorget

 
va rosa allt ser ut!!!!!
no 1 nagellacksdryer, vem klarar sig utan den?
no 2 alicia keys , kalas
no 3 rosa verktygslåda, nu fattas mej bara de rosa arbetsbrallorna
no 4 Bilben, allt du vill veta om dina vänner men som du inte vågara fråga

övriga, mysbyxor, underkläder, poslin,pengar och andra bara att ha saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0