bonde söker fru och elin söker lägenhet

Jag har just kollat klart på Bonde söker fru, märkligt program, jag mår lite illa när jag ser det samtidigt som jag tycker det är underhållande på ett halväckligt sätt. Det är ju nice när de får varandra och de ska leva lyckliga i alla sina dagar, men vägen dit är ju enbart pinsam. En kille från kalmar som lider av stor brist på socialkompetens och på toppen av detta har  han nog en stor jävla lustig tecknad tupp i halsen för hans röst är ju helt skruvad som ni som också sett det inte kan ha missat. En annan väljer bort den underbara gotländskan för någon med plasigt hår. Sen är det värmlänningen som valde en lätt iqbefriad tjej, " är lissabon en stad eller ett land?". Fräkninga bonden valde killen med kollen, så good choice!
 Well well, jag ska väl inte behöva disskutera detta ämne något mer med mej själv just nu över till mitt eget sökande. Jag är grymt peppad på att hitta mej en lägenhet. Så Här är ideen... Om du som läser detta nu kommer på att "shit jag har ju en lägenhet som bara ligger och dräller i bakfikan!" Då är du så hjärtligt välkommen att höra av dej till mej. Det kanske hade funkat även som tvprogram, kanske inte så spännande men ändå det går ju för tusan att göra tv av det mesta, lyssna bara på Manges låt- Talar ut.

Vi kanske borde göra dokusåpa
Stoppa massa tjocka i ett rum att skriva hockey låtar
Och plocka in Swartling det här blir jävligt stort
En dvärg å två nunnor som får spela kort

Eller nej vänta det där är fan redan gjort

Nu skulle jag sett på topmodel finalen, men tv är upptagen så det blir istället att krypa ner i sängen och kolla på sex and the city och somna in för att vakna upp till en LUCIAdag, jag kan inte fatta att det redan är lucia!!!


FLER tips för att hitta JULFEELINGEN hitåt tack!

image1390

Kommentarer
Postat av: Agnes

om du ska flytta ihop med nån så far ju min familj en lägenhet som bara liger och dräller i bakfickan vid mars ungefär! haha

2007-12-13 @ 02:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0