dåligt med updates

men nu serru!!

Okej, jag sitter och har just släng i mej en skål med musli och filmjölk, lite snabb energi innan träning. Så nu sitter jag och stirrar på datumljuset som brinner jävligtlångsamt, i vår familj hamnar vi alltid många datum efter på de där ljusen, men lik förbannat köper vi ett varje år för att se om vi lyckas tajma datumet med ljuset.  tror nog att i år är det året vi kommer fixa det...

Funderar lite över det här med att bli gammal, kan man åldras och behålla samma värderingar och humor och slippa bli en av dessa tråkmåns-gnäll-och-tjat gummor och gubbar?
 Eller är det så att gnälligheten kommer med åldern? isåfall måse jag komma på nån maskin som kommer kunna stoppa den där gnällgenen från att blomma ut ju äldre jag blir, för jag vill inte bli en bitterkärring så gnäller över småsaker och som har tid att handla tre gånger om dagen, läsa igenom sina kvitton triljoner gånger för att se till så att man inte har blivit lurard på 1,50 av kassörskan på ICA som garanerat inte hade som av sikt att luras på 1,50 eller som sitter och väntar på brevbäraren. Jag vill bli en glad och frisk tant med lite fart i! 
 
well well, efter lite utsvävningar blir det nu lite klädsnack  igen....

Igår efter jag vart hos optikern ( japp, nu ser jag bra igen, som en hök) så passade jag och Fia på att kika runt i lite affärer och jag lyckades snappa upp en kjol, en lila som just i denna stund läggs upp hos en snäll, och ognällig tant. Kjolen kanske kommer att få hänga med på jobbfesten på fredag. Bild kommer då den är hemma hos mej igen..


image1371

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0