JOBBA JOBBA JOOOOBBA!

MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄAAAAAAAAAAAAAAWWWW!
det är det ljudet som går hett nu, det ska föreställa ett gäspljud. Det har varit en riktigt lång dag idag, jobbade extra så från 6.40 - 17.00 det blir en lång dag om man bara får i sej frulle och en apelsin och en banan. Men jag såg till att stoppa magen full direkt då jag landade hemma, så mätt och trött och nöjd, som vanligt!

Men idag häde jag ju tänkt at work hard på att få in julkännslan, har väl gått sisådär om jag ska vara sann. Men visst, julmusiken har jag lyssnat på, inga julklappar har slagits in ännu och ingen lussebulle har slunkit ner i min mage ännu, men det finns ju några timmar kvar på dagen. Men innan  jag kan starta upp mitt julfejjande ska jag se till att få undan all tvätt som dräller...måste städa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0