musik

jag är så grymt inspererad och jävligt glad. Jag har just sett på års kröninkan av musikbyrån och jag blir glad glad glad!

Det finns så rysligt mycket bra musik att fylla sina öron och sin kropp med, det gäler bara att ha tid att lyssna på den. Vissa skivor som var med på deras lista över årets bästa skivor var främmligar men mycket av det hade jag lite koll på, blev nöjd att Feist skiva kom på 1:a platsen, men det fattades några skivor uppe i toppen nligt mej.

Nu ska jag lägga mej på sängen för att lyssna på jack penate och bli ännu gladare om det är möjligt.

Brittmsik hetare och bättre än någonsin om man frågar mej.
kate nash
babyshambles
jack penate
jamie t
ok go



se reprisen på musikbyrån om du misssade det idag, det går på lördag igen och kolla in och beundra annika norlins och anna järvinens version av kleerups och robyns with every heartbeat

Musikbyrån lyckas alltid få ihop underbart bra kombinationer av artsiter som gör sista låten i årskrönikan, lyssnar fortfarande på salem al fakri och marit bergmans 52 weeks..

god natt

Kommentarer
Postat av: walterjansson

bästa låten kommer här:
http://download.yousendit.com/E6ED969A34EEE980

2007-12-24 @ 01:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0