oflyt, ett jävla oflyt

Idag vaknade jag för tidigt av att någon stampade på sej skorna istället för att ta på sej dem som vanligt folk och kunde inte somna om sen, trots att jag var pisstrött kunde nämligen inte somna igår, det kändes som en omöjlig uppgift, men till slut så!
När jag klev upp och hade ätit, kollat kalendern och var på språng ut genom för att möta dagen på jobbet skulle jag bara plugga i min ipod i mina öron...och då! Då var all, ALL min musik pustsväckborta!!!!!
elin:"FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
Va fan hade hänt 20 GB musik har bara flygit sin kos och jag gråter krokodiltårar inom mej.
Så mission denna vecka är att börja om och lägga in alla plattor igen, men fan ändå!




Kortkortresume av fredagens personalferre

personalfest outfit , gänget redo för utgång

bowlingfashion , hmmm???

tjejsnack eller?    hahhahaha        somnade gott

Kommentarer
Postat av: Kärin

Klockrena bilder Elin! Så jädra säkra moves!

2007-12-10 @ 21:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0