6år

Igår var jag på bio med Mallan, det var skönt att göra något annat än att bara vara hemma för att man inte kan sticka iväg och träna. Vi var på Underbara älskade! Den var sorglig men fin. Himmlans massa fint foto

Jag har idag jobbat på förskolan och varit med dem på badhuset, det var en upplevelse! På det lilla , nästan fallfärdiga badhuset plaskade det runt 19 små 6åringar. Vissa var som vattendjur, riktiga sjökor och vissa fick lilla ångesten och blev jätteledsena för de ville inte ha vatten i fejjan.

Efter jobbet begav jag mej mot city för att fixa present till K som ska ha 20-års kalas på Lördag, det ska bli helkul! Jag köpte en bra grej hoppas jag. Vågar inte avsöja too much om det är så att K läser, vilket jag hoppas att hon gör ;) ( shit jag gjorde en smileys)

Nu ska jag snart, trots snuvan iväg och träna lite, jag känner att jag behöver rensa huvudet lite och då finns det inget bättre än lite gruppträning med skön musik.

Imorgon är det en Übertidigmorgon som jag sak facea...kl 6,15 ska jag låsa upp hela skolan ta emot några förmodligen trötta barn. Det betyder att det blir ännu en tidigkväll för mej. Känner mej trist och gammal när man hela tiden styr sitt liv efter jobb och träning, men det är enda sättet för mej att inte göra av med för mycket pengar.

Men från denna stund bestämmer jag mej för att sluta upp att grubbla så mycket över tråkigheter som pengar osv...Nu ska jag börja räkna ner dagarna tills det att jag får träffa min Hanna igen.
Pratade med henne idag och även Berit, låter skumt men Berit och Lovisa kan jag sakna. Åker över efter sportlovet banne mej!  

Nu ska jag inte skriva mer,,inget om nått kuligt idag. Trist läsning kanske, men detta är livet ( cyniska onsdagselin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0