Snurr

Nu är det snurr i huvudet på elin eriksson...
Jag behöver Vännerna från det Orangarummet nu!
Det är vissa saker man inte pallar helt själv!
Vad är det som gör att man virrar omkring i sitt egna huvud och inte vet varken ut eller in? Det är inga stora problem egentligen, men ju mer man tänker på det ju större blir dem. När det dyker upp saker som man inte förväntar sig blir man paff, rädd, feg och dum. Så funkar jag iallafall.

Vart på en lång promenix med M och pratat och pratat. M är som bara M är!
Jag beundrar och diggar hårt och skrattar...

Skulle träna idag, men det blir inget, ryggen är knasad. Så imorgon blir det ett mysigt besökt på Vårdcentalen bland pensionärsångest och barnbacillusker. 

" Du gör min dag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0