rivning

Vaknade i morses, tidigt , riktigt tidigt. Det rivs i mitt hus, allt ska ner. Så jag startade upp min dag med att käka frulle i sängen och glo på way too många vänner episoder. ¨
Hade det vart en normal sommar, sol värme och regn då och då, hade jag inte suttit här. Jag hade förmodligen suttit ute i solen uppe i sommarstugan och börjat läsa stieg larssons tredje bok. Men så är inte läget just nu. Nu sitter jag istället här och väntar på att man ska kunna dricka kaffe, som jag nämde rivs allt i huset och jag hittar inte kaffebryggaren. Nån som har tips på vart man kan gömma undan en kaffebryggare? 

Något jag har fastnat för är att lyssna påm podradio, laddat hem minst 7 sommarpratare, men Salem är still the best guy! 
 
Jag lider, ja, LIDER ( inte som de som verkligen lider alltså typ inte lider av att jag inte druckit vatten som är rent på fyra dagar, men jag lider av lätt tristess, jag vill verkligen göra något) Jag har inte gjort en enda utflykt på hela sommaren och jag har tråkigt!
Vill åka till sthlm, malmö, varberg, gävla, haparanda, byxelkrok,,,,,var fan som helst!  

Jag tror jag måste ändra min attityd snarat, kl är bara 9,38 och det är fortfarande helg och ändå är jag negativ..CHOPPCHOPP Nu är det positiva tankar positiva grejer som gäller!

Bra saker
Jag sprang igår
Jag är ledig idag
Jag har inga måsten idag
Jag har HITTILS haft en bra helg och det finns flera timmar kvar av helgen
Det regnar inte
 

Well well well!!
image655



Bilder som gör mej glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0