Fredag fredag

Har varit som en isbit idag, 7 grader, vad är det för temp den 1 JUNI!?
När jag för en stund sedan kom hem från jobbet la jag mej själv i ett badkar som var såååå varmt att jag blev kräftröd på mina ben.

Ikväll blir det after work med B,H, Hhö, Jjo. Ska bli bli mysigt förutom resan in till stan, cykel är knappast att tänka på om det ska fortsätta regna så här som det har gjort i princip hela dagen, då blir det blåbussen istället.

FINFIN LÅT : modest mouse - the good time is killing me

Mitt mision denna helgen är ju att leta reda på lite studentprylar som ska hängas på de nybakade studenternas nackar. Är lite torr i huvudet med ideer ännu.

Ögonmask?
Roligaste spelet kan man ju ge bort...
Nä...det haär håller ju inte.
Tips till mej!



 
mina skor och en outfit helt i min smak, askool, men var och när?

Kommentarer
Postat av: amanda

mm skitsnyggt!

2007-06-01 @ 16:44:40
URL: http://aekberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0