070304

Haft en helbra helg hittils, det bästa är nästan att den faktiskt inte är slut ännu. Idag vaknade jag tidigt och låg och drog mej och läste och hade hur skönt som helst.(javisst, det låter som jag är runt 53år,,,)Solen lyser ute och det är en hur fin dag som helst.

Min dag igår innehöll en helmassa saker. Shopping med M, träning,besök av B(hon hade med sig fika så det var fika bland kuddar och ljus), taxielin,tittade på melodifestivalen och insåg att det är inte min cup of tea med glittriga kläder och överstylade frisyer och hemskt läskigt fåning koreografi, sen var det speldags och även vinst! När sambovännerna var trötta och det var dags för mej att dra ringde jag sis och hon var på fest med några av mina vänner, tittade förbi och insåg att det var lika bra att  åka hem istället för att stå och hänga som var helgenshappening för några år sedan. Well , allt har sin tid!

Du grejar dej igenom allt vännen!
                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0