Bokad

Nu är jag bokad för en vecka i London. Längtar redan hemskt mycket, så fram tills dess är det bara jobb som gäller för hela slanten! För slantar behövs det en hel del av när man ska befinna sig i En av de dyraste städerna i Världen. 

Innan jag åker ska jag göra en lista över vad som behöver shoppas inför våren, för det är svårt att hitta något bättre ställe än London att shoppa i, jag bara älskar det!
Men det roligaste av allt är att jag ska träffa två störtsköna Londonkex. Längtar enormt.

Funderade lite på hur det skulle vara att åka förbi mitt förra hem, undrar om jag pallar? Tänk om jag skulle möta någon av de hemskaste människorna jag har träffat..Well well, får se hur det blir med den saken.

Pratet med J igår var kalas, hon e en kämpe och en bra en! Hade en bra måndag faktiskt när jag tänker efter. Hur lyxigt är det inte att sitta och käka chokladmuffins( dock lite torra, eftersom det aldrig blir som jag vill när jag bakar) och dricka kaffe med hur mysigt sällsakp som helst, nämligen den forna busen O. 

Nu ska jag gå in och lägga mej i min sköna säng och sällskapa med Carrie och de andra kexen.

Godnatt gänget!

PS!!!
Jag efterlyser tips på snygga,söta,helballa,oootroligt coola VÅRJACKOR!
Lämna en komentar med en länk om ni hittar något som kan vara av intresse är ni goa!
DS!!!

image34


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0