20

woho, vilken dag.
Jobbet gick bra, gjorde typ allt själv idag. Kom hem efter min härliga tur i regnet och fick rycka in som strohandlare, ICA Maxi är inte min favvis på fredag eftermiddag. Det stod en tant i kön före mej till charken och hon skulle då ha allt man kunde köpa,aaaahhhhh!!!! det tog så lång tid. Under tiden jag stod där i kön och irriterade mej på hennes sprayiga hår och hennes perfekta klädsel(enligt tanters mått mätt) kännde jag att jag blidde helt yr i kolan. Shit, hade ju inte ätit sedan frulle, förutom den lilla kransbiten som slnak ner under fredagsfikat. "Shit, jag är ju vrålhunngrig ju!" När tanten med håret var klar och jag äntligen fick be om min skinkbit var jag desperat efter något i magen. Jag ruschade runt och grabbade tag i det som stod på lilla lappen och ställe mej i ännu en , kassakön. är inte min favoritaktivitet, det finns alltså roligare saker att fördriva tiden med under en fredagseftermiddag. 

Väl ute ur alla sorters kösystem fick jag äntligen stoppa i mej en banan som jag fick med mej ut ur affärernas affär. GOTT!

ställ dej inte i kö ikväll utan gör något kul istället kompis!

image197

En härligt ful och urtrist kö, en bild som verkligen visar hur grått och trist det är att köa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0