det går att vara fin gravid och om du har en sålig karakträr vad det gäller bullar och indisk dans...

Måste bara förtydliga!!!
Detta är lånat från MIA
DET ÄR INTE JAG SOM ÄR GRAVID
fick en del komentarer, var kanske lite otydlig


B-buckles

B-buckles

Igår kom min B-buckles som jag beställt från Stylish Mom. Så nu kan jag behålla mina älskade jeans några veckor till.

Funkar både för oss med bulle i ugnen och de som bara ätit för många bullar :)

B-buckles är egentligen bara ett tygstycke med tryckknappar på baksidan som man fäster i hällorna på jeanse
n, enkel och smart lösning. Jag valde svart men det finns även i andra färger och med en massa olika tryck.


Lånat från: Miasshopping
 
Inidian thriller


Kommentarer
Postat av: ENGLAVAKT

:) hur fungerar den ?

2007-05-13 @ 17:47:53
URL: http://englaavakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0