Måndag(orkar inte med något fyndigt)

Idag har det vart en blöt dag, laddade moppen och gav mej ut på turen och OJ vad det började regna tänkte jag och insåg att något regnställ vart iallafall inte nerpackat. Blöt och sentimental är två ord som beskriver dagens arbetsdag. Igår eftermiddag laddade jag min Ipod med Massa skön musik som jag lyssnde på när jag ver lite yngre än vad jag är idag = Sentimental. Regn =Blöt!
Där har du den!

Igår plöjde jag och MG 1 mil, och det var utan större jobbigheter. Lugnt och stilla, men nu är det i vart fall gjort!
Vi var nöjda, så länge det gick under timman.

Idag på schemat står, vila och kaffe, träning, konsert.

image252

Kommentarer
Postat av: Lina

Ååh! Vadå för konsert? Imorgon lämnar ju Hanna 'flocken', jättesorgligt faktiskt. Ta väl hand om henne!! Btw, jag hoppas på att träffa er i sommar, som det ser ut nu landar jag i GBG av alla ställen, haha, den åttonde juli!

2007-05-22 @ 00:11:35
URL: http://bettybo0p.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0