mätt

Jag blev positivt överraskad av mej själv idag. Hade bestämt mej för att skippa träningen idag och låta kroppen vila lite, men M ringde och vi gav oss ut på en runda så gick hur bra som helst! Så nöjd! 

Annars idag har jag mest skjutsat runt på familjemedlemmar efter jobbet, en får inte köra bil pga sin låga ålder, en annan får inte köra bil pga medicinering eftersom den har lyckats dra på sig en disktjosan i ryggen.

Well, nu är jag totalmätt och belåten och ska lägga mej i soffan och kika på top model. (förstår inte de som fortfarande säger att det ska lägga sig på soffan, det sa man väl förr då man myste på hårda trä-köks-soffor.)

By the way, källor från Barnes påstår att Pete Dorethy springer runt i området.  well well, måste be någon kolla upp den saken lite närmre.  

                                                  image195


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha kanske Jossan som kommer och hälsar på Jossan och Hanna nu får se en glimt av honom ;) Det är så kul med kommentarer! Tack! Jag har verkligen försökt kommentera, men mitt IT vägrar. Nåväl. Ha det bäst!

2007-05-10 @ 19:42:01
URL: http://bettybo0p.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0