söndag-----igen!

KÄnns som det finns fler söndagar än vad det finns Fredagar, märkligt!
Nästa vecka kommer det däremot finnas två Fredagar, var av en kommer funkar som FREDAGLÖRDAGSÖNDAG.
Mån:Jobb
Tis:Jobb
Ons:Jobb
Tors:FREDAGKLÖRDAGSÖNDAG
Fre: FREDAAAAG


Igår var det 20-års kalas, tre nykläckta och skäggigare snubbar blev 20! Det var en trevlig tillställing , kallt men trevligt och mysigt. Mycket dans av den alternativa sorten, ju mer ajg ser den desto mer diggar jag den.
                                                                          
Idag har min dag varit så lugn så jag tror jag hade pallat att utföra den sovandes. Den stora ansträningen var när jag och M och M var ute och kutade runt i sogen på en bättre tid än någonsin. Eftermiddagen har jag spenderat framför E! sett på nån trist dokumentär( klassas i och för sig kanske inte som en dokumentär, mest skvaller) om J.LO. ögonen på halvljus.
Sen har jag läst en bra tidning som ligger ute på högskolorna runt om i Sverige, riktigt bra måste jag säga. Smått och gott.

Förra söndagen vid samma tid, nämligen kl 5 en söndag, känns det som om att det är extra svårt att veta vad man ska hitta på. Va fan ska jag göra nu? 

Man uppskattar helgerna så mycket mer nr man vet att man har en hel arbetsvecka bakom sig och en arbetsvecka framför sig, vill ju utnyttja dem till max, men här sitter jag!

Well well, laddad för en skön söndagskväll, tv och gott tilltugg. Men tills dess måste jag hitta på något mer vettigt än att slöa bort tiden här. Borde kanske sätta igång med något kreativt projekt, men vad?

Många frågetecken

9 dagar kvar till bästaste är hos mej igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0