sunday bloody sunday

Söndagen har vart lååång, jättelång.
Började med en löptur och sen en helbra frulle. Sen var det bara att kränga på sig lite kläder som är lämpligt för en konfirmation. Jag älskar, inte, konfirmationer.

Jag hamnade brevid en dam som jag kände att jag var tvungen att reta lite. Det var inte menat så från början, men jag och sis skrattade en del innan hela prylen hade börjat och varenda gång gjorde hon ett skönt fnysade, då var det ju bara att ösa på. Det var en lång, way too lång konfirmation. Myror i rumpan var bara förnamnet. Men väl på afterpartyt var det heltrevligt. God mat och trevligt gäng.

Kom hem vid fem..... VAD TUSAN GÖR MAN EN SÖNDAG KL ?
jag begav mej ut på cykeltur och fick inhandla lite citroner. Det tog ju inte så lång tid, så jag hann kolla igenom alla, alla reklam blad. Allt från Coop till BR leksaker. Intressant läsing.

Nu har jag just sett på Mami INC och käkat kvällsmat.

Lyssan på Bowie och vänta på något bättre....det är min melodi söndag kl.20,26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0