dumt beslut

Jag beställde min flyg biljett till London ganska så snabbt och impulsivt, jag har lätt att vara just snabb och impulsiv när det gäller att just beställa grejer, så alltså även denna gång. Jag kryssade i och fyllde i och dubbelfyllde i tomma boxar och rader....Men lite väl effektivt(gillar bättre att kalla det effektivt än snabb och halvslarvigt.) Hur som helst bokade jag min flygbiljett utan att anmäla incheckning av bagage, well well tänkte jag efteråt, det löser sig. Jag köper shampoo och andra flytade vätskor på plats. Men NEJ! Jag tänkte inte då på att jag behöver köpa en HEL del vätskor på plats, linsvätska, shampo, balsam, tvål,cerat tillexempel.
Sen var det ju den lilla shopping biten också, hur mycket ryms egentligen i min nya stoora väska som ändå kan klassas som handbagage???
 Inte tillräckligt mycket om jag känner mej själv. För det är så att jag är lite tudelad vad det gäller det där med beslut kom jag på, för när det gäller saker som vad jag ska ha med mej, packning, då är jag jävligt planerad och då menar jag jävligt planerad...Jag skriver packningslistor, japp det är sant, för jag hatar att glömma saker. Då är jag inte effektiv iställer bli jag då pensionärselin som är till punkt och pricka hela vägen. Då när jag satt i dag och började fila på min packningslista insåg jag ganska fort att, 1. mycket grejer blir det och 2. jag gillar svarta kläder

så nu till handlingen efter att jag tagit mitt snabba beslut som inte blev som det var tänkt

Jag ringde och kollade med ryanair om det var möjligt att checka in bagaget ändå och som tur var svaret som ni alla fattar "nemasproblemas"


well well, det var den storyn som snarare blev en självransakan.

Nu är det dags för MIA o KLARA


                  image1161

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0