jacka jacka jacka

jag begav mej ut för att hitta en snygg dunjacka, tyvärr kom jag hem tomhänt.
Det är ett så trååååååååkigt utbud på riktigt varma jackor, alla ser likadana ut, svart, röd eller mörkgrön med päls på luvan, är så trött på det, har en sådan jacka jag köpte för 4 år sedan, jätteskön, men det känns lite trist att köpa en ny som ser likadan ut, det är det som är grejen.
image1219image1220
Jag har länge velat ha en fjällräven dunjacka, inte så snygg, men varm, 4900:- tack för den.  Frågan är, är det värt pengarna??


TIPS PÅ JACKOR EFTERLYSES!

Kommentarer
Postat av: agnes

svaret är....humm fjällrävens dunjacka är underbart fin och skön...men humm käns lite "last year" från stockholm typ? eller? yyeye annars har anders tjerneberg en som han vill sälja haha...ingen koll på nått om färg,storlek osv..men men! ja håller med om att det är lockande..

2007-10-27 @ 12:56:48
Postat av: Anonym

NEEEEEJ till fjällräven, fjortisjacka i Sthlm! Men den är säkert varm, men ohyggligt ful, e den inte?! Det finns snyggare varma jackor, det är jag hundra på! Som sagt vi räknade fjällräven jackorna förra vintern och ja det var nog 10 varje dag! Sthlms nya gås, på fjortisar! Det andra altenativet röstar jag för!

2007-10-29 @ 19:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0