måste sälja av....

Jag har fått reda på att min garderob ska komprimeras på grund av en viktig del inom städartelleriet......FUCK!
Så det jag måste göra är att sälja av lite plagg som jag inte använder. Det märkliga är att i vanliga fall är jag en SLÄNGA person, men inte när det kommer till kläder, jag har ärvt en släktings förmåga till att spara till andra tillfällen...
Jag tänker så här: Min mamma har inte mycket sprade kläder men hon säger ofta ååååå en sån hade jag när jag var ung den skulle du gillat, men som sagt den finns ju inte kvar.. Då går min tanke hit -------> att jag sparar till om nån någon gång skulle vilja ha min gammla grejor,,, men det blir ju då en hel del kläder, skor, väskor och skärp mm...Jag vet inte om det håller? 

Så inom en period kommer det komma upp kläder till säljes, om jag tar mej själv i örat och ser till att få det gjort.
image1160

Kommentarer
Postat av: Matilda

åhh tänker likadant som dig hahaha!!
Hade bra

2007-10-10 @ 18:32:52
URL: http://matildaus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0