mjukis?

Jag har kommit hem från jobbet, det vill säga jag har tagit av mej mina marinblåa byxor med reflexer och ersatt dem med ett par svarta mjukisbyxor...varför? jo för att jag är lat!

Jag är sugen på att styra upp något, borde ut och köpa vantar till jobbet och vinterjacka, det börjar nämligen bli redigt kallt på morgonen.  - 5 grader idag! Jag fick jobba i fingervantar + lovikavantar, inte speciellt smidigt med däremot mindre kallt. Min fingarar är som tjocka istappar varje dag och nagelbanden är fnasigare än fnasigast, men ska leta fram min tub med 8hcreme, som jag har förlagt någonstans.

Min borden och måsten ( gilalr ju göra listor över det mesta, so here we go)
städa bilen
städa rummet
tvätta
köpa jacka
köpa vantar
sätta ihop fyspass 
 
image1217 
the row lookbook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0