rörigt,

image1223 

här är dagen outfit, men shit va rörigt det var i bakrunder, jag har blivit både lat och hemma blind. Usch på gränser till Ûberpinsamt att lägga upp stökigheten för allmänheten. Och NEJ NEJ, det är inte jag som valt fägen på väggen och heller inte den läskiga, men praktiska bäddsoffa, skulle kunna skriva en lååång berättelse varför ju den står där den står, men för ointressant, wwll well, ha överseende!

Hår: slavrigt från jobbet,  mössfrisyr
Skjorta: Primark
Bälte: Hm
Halsduk: Oasis
Brallor: Ginatricot

Nu ska jag slänga i mej något att äta, har endast ätit Fias underbara morotskaka idag, och snart ska jag bege mej på bandy och då gäller det att inte vara tom i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0