helgen

Jag har inte haft min kamera med mej under veckan och helgen, den ligger och gömmer sig någonstans, vilket har resulterat i 0 outfits bilder.

Kan nog dra lite outfits i skrift om nån är intresserad....
Måndag:jobbkläder och träningskläder
Tisdag:------------------------------------------
Onsdag:----------------------------------------
Torsdag: svarta brallor tight och blåa skjortan och AlexanderMcQueenkopian av sjalen med döskallar på + jsfn skinnjackan
Fredag: kul, kul, men samma som torsdagen då jag snabbt fick slänga på mej det som låg framme efter jobbet då jag lyckats boka en klipptid( ÄNTLIGEN) 20 min efter jag slutat jobbet
Lördag: Svarta tighta byxor och grått linne med kort Svart Tischa över, Jsfn jackan, basker från indiska,second hand pumps i mulvadsfrått. KVÄLLEN, svarta skinnkjolen och vitt ribbat linne,jajjajaja, skinnkjolen fick många kommentarer" gillar du lack och läder?" " skinnkjol kommer och har aldrig varit inne".....kul att folk här där jag bor är lite smått dåligt uppdaterade!
Söndag: mysbyxor modell stor stor stor och linne
image1028

Kommentarer
Postat av: kim

Jag sa att ja tyckte du hade en superfin outfit!Skit i dom andra bonnarna :)

2007-09-17 @ 17:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0