mera skinn

Jag läste ett inlägg om skinnkjolen och var tvungen att skriva ett eget!

Jag har nu köpt OCH använt min skinnkjol,,,,jag själv tycker inte den är svårburen men visst blir man lite osäker så fort det är ett annat material som sticker ut lite från vår svenska bomull. Men det är bara en svart kjol i ett ballare material. Det kan även kännas trixigt vad man ska använda den till. Jag tycker enkelt är snyggast, så ett vitt linne, en större tee, grått linne och sen tycker jag då att man kan satsa resten på snygga detaljer såsom, armband, örhängen eller halsband.
 
tee                       grått  linne      vitt linne syns dock inte så bra

bild lånad från linngustafsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0