tipslista

Är det bara jag som känner att det är lite tugnt med hösten som verkligen är här?
Jag tror inte det! 
Men något man kan göra så att hösten inte känns så tung är att se till att fylla sina dagar med sådant man mår bra av, det tror jag är knepet, är pretty säker på att det faktiskt funkar.

Min höst ska fyllas med,
te, regn i kläder som pallar det, värmeljus, kaffe, prat, musik, film, träning, fina saker,resa och vänner och värme och helst ska allt detta njutas av i en stickad tröja....Klyschigt men helt helt sant, så vill jag iallafall ha det i höst!

Jag tänkte även tipsa om lite skön musik du borde kolla in i höst och kanske dra iväg på spelningar..


Spelningar
The Sounds
- Cloetta Center, Linköping 5 sept
Florence Valentin
- Nunisparken, Gällivare 7sept
Melody Club
- Folkets Park, Götene 7 sept
Slagsmålsklubben
- Trädgården, Borås 7 sept
The Tough Alliance -
Plaza, Umeå 8 sept
Those Dancing Days
- Konsert & Kongress, Uppsala 8 sept
Shout Out Louds -
Spegeln, Gävle 12 sept
Oh laura
- trägårn, Göteborg 28 sept
Moneybrother
- Trägårn, Göteborg 8 Nov

Sköna låtar
Those dancing days - those dancing days
Hello saferide - the quiz
Moneybrother -it will not happend here
Salem alfakir och Marit bergman - 52 weeks
Miss li & winnerbäck -om du lämnade mej nu
Asha ali - to bed
Travis tritt - it's a great day to be alive
Oh laura - out of bounds
Oh laura - it ain't eunogh
Fibes oh fibes - don't give it up
Säkert - sanningsdan
Säkert - Någon gång måste du bli själv
Nils landgren - get here
Shawn Mcdonald - over the rainbow  
image963


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0