vaken

Jag vaknade kl 3 i natt, drömde mardrömmar och hade en isande ajajaj kännsla i benen och låren, faaan! försökte somna om i nån timma och sen fick jag gå ut i mörkret som jag var så rädd för och hämta värktabletter, det kuliga var att det tar ju ett tag innan de verkar, så lagom i tid tills klockan ringde somande jag in. FUCk!
 Kom till jobbet och gjorde mitt, men på väg hem, soppatorsk, blir lurad på pengar i bensinshoppen, kommer hem och det finns ingen mat i kylskåpet....mmm underbara dag! 

Nått tips på vad man ska hitta på för lite uppeppning?

Jag blidde faktiskt lite gladare bara nu, jag ska på häsla-på-hos-sjuk-och-ge-försenad-20års-pretent-sammankomst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0