Bangkok baby

Nast sista dagen i bangkok.
Det ar galet i Bangkok, mycket folk, mycket lukter(dofter), smutsigt,
stressig och sjukt mycket saker att handla.
Handla ar just vad vi har sysselsatt oss med.
Morgon till kvall, vi har tagit kafferast och lunchrast, sa det har inte gatt nan nod pa oss.
Kan ju fylla ut mitt inlagg med delar fran mina shoppingkassar
Skor(for manga par)
Basebolljacka
Solgalsogon (manga par, de kan ju ga sonder)
Vaskor (pappa, man kan aldrig fa for manga)
Klanningar
Tees ( finns ju sa manga fina)
Smink (battre utbud an taxfree)

Jag ar lite skrajsen for att jag inte kommer kunna leva pa mina 12kvadratmeter
utan kvavas i shoppingberget som kommer breda ut sig.
Men ska man kvavas ar det just pa detta satt!


Pa tisdag formiddag ar jag back in Gote, med langre armar,pga tunga shoppingbagar 
ser jag numer ut som en gorilla.

Ses snart kompisar och andra skoningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0