HARD SHOPPING

Nu har jag mina kjolar, tva skraddarsydda vippiga kjolar.
Jag ar nojd, mycket nojd.
Sitter i en vit sommarklaninng+bruna ben och kanner mej nastanoforskamt sommrig, lyllos mej.
Jag hade val inget vettigt att skriva idag egetligen forutom att det ar var sista kvall i HuaHin.
Imorgon beger vi oss mot Bangkok, shopping galler de sista dagarna.
SERIOS shopping.

Sa tips pa shopping stallen och yogastallen mottages mer an garna. 

Nu ar det dags for ganget och stoppa i oss lite mat(igen) innan vi blir otrevliga mot varandra.
Beter oss latt som kinkihga blojbarn om vi inte har mat i magen.
Vi fick ett litet paniktank idag, alla andra som har varit i thai sager att de gar ner i vikt,
vi har gjort motsatsen.
Bara sa ni vet att ni kan vanta er en nagot mer uppsvullen elin hemma om nagra dagar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0