jag ska på kalas

Jag ska på kalas på onsdag.
Jag hade tänkt att slänga ihop en platta till den skönsköna fia som ska stå för kalaset.
Men då ligger läget som detta, vi har långt ifrån samma musiksmak.
Finns det förslag på skön musik, det ska låta,
vår, kalas, (fia vill gärna ha schlager), gammla godingar och uppepp, drinkar, dans och skönt.

HÖR AV ER PÅ FÖRSLAG ÄR NI SKÖNA!

Jag hoppas på en varm varm onsdag, så ballkongdörren kan stå öppen.

Sen kommer man ju med trixet, kläderna.
Är det detta partyt som min guldklänning ska få invigas på?

Kommentarer
Postat av: agnes

okej ja är e tredje part i musiksmaken..om ni ska bli pepp o dansa så är låten low-flo rida, tpain asbra!! sen för er danstjejer så är det bara att plugga in dansen till soulja boys crank that!! det är lite pepp!!

2008-04-28 @ 21:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0