muskelvärk och självreklam

Jag somnade med sjukt ont i mina ben igår kväll, trots ett piller som ska ta bort det onda.
Men det bet inte på mina ben.
Jag har sedan vaknat många många gånger i natt av mina onda ben, så nu har jag ännu ett litet piller i kroppen.
Hoppas att det försvinner.

Idag har jag heller inget jobb än sålänge, men jag har ju fortfarande min lista kvar på saker jag borde och måste göra.

Har sett på vakna med the voice och även nyhetsmorgon där Looptroop ROCKERS nya platta recenserades.
Frågan är om man ska kalla skivan Looptroop rockrers första skiva? Innan har de ju bara hetat Looptroop, det är färre medlemmar med nu, så det är ju inte Looptroop, det är ju Looptroop rockers.
Well Well, slutflummat! 
 
Nu ska jag skriva ner mitt CV, det ska vara klart idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0