sista sista sista dagen

Nu ar det verkligen pa upphallningen, skit skit skit.
Jag kanner inte alls for att aka hemat.  
Det ar en marklig feeling som finns i magen for att resa hem.
Jag kanner inte att jag behover hem annu, har ju allt har och lite till, sol och varme.
(nara och kara, jag saknar er dock)   
Men jag har ruggit svart att fatta att det kommer vara kallt hemma,jacka? skor? jeans? 
Jag ar ganska bekvam i slita shorts linnen som borde slangas och flipflop. laskigt va snabbt man vanjer sig. 
Nagot jag snabbt vanjde mej vid var kvaliten pa mitt har. 
Solblekt, saltigt, rufsigt
Men allt loser sig med en knut pa huvudet, 
sa tyvarr har jag just den frillen pa nastan varenda kort fran denna semestern. 
Men det var forst idag da jag och homiesarna besokte en frisersalong
som jag insag vilket mess mitt har faktiskt var. 
De pa salongen gjorde vad de kunde,
borstade, packade in i en vattenangmaskin, skoljde, masserade och packade in i folie och klippte lite. 
Men nu ar jag fresh, ny farg, ny frisyr och javligt lent har. 
Allt kostade 400 spann inkl manikyr. 

Nu ar alla vaskor packade till bredden, fyllda med presenter, klader, skor och vaskor. 
Det som ar kvar har i bangkok ar att smahandla resenodvandigheter och ta taxin kl20.00 till flygplatsen.......
Shit, jag ar verkligen snart hemma..... 

Well, ses ju snart. 
Nar jag ar back on track hemma ska det bli bilder pa inkopen och sen finns en forandring att vatna har pa bloggen. 
Allt ar annu inte klart, men det ska bli nya tag.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0