de jävla fåren

Natten till idag hade jag problem med att möta killen med sanden som han häller i ögonen.
Mina ögon avr glasklara, inte ens lite vägdamm.
Jag kunde alltså inte sova.
Mina tankar åkte runt runt runt.
Det som störde mej mest var att det var värdelösa tankar, inte ens värda att tänkas.
Tankar som jag inte kunde släppa, jag försökte tillochmed räkna får och andra saker som man kan räkna för att somna, men de envisa önödiga tankarna poppade upp emellan de jävla fåren.
Så jag vände på mej, vände på täcket, vände på mej igen och så höll jag på i över 3 timmar.
Sen var jag så less på skiten så jag tog ett gult litet piller(thaiåksjukepiller) och knoppade in 15 min senare.
Jag brukar aldrig ha problem med att sova, men nu fattar jag varför man har uppfunnit sömnpiller.


Men nu har jag tränat och jag kan nu redan förutspå att killen med sanden kommer att hälsa på mej ganska tidigt idag.


Kommentarer
Postat av: amanda

åho, kate moss, vackra människa!

2008-08-21 @ 22:17:52
URL: http://amndab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0