deppig dag..

Det finns vissa dagar man tror ska bli bra, som visar sig bli motsatsen.
Sen finns de de dagar då man är inställd på skit skit skit som bara blir helbra.
Men idag har det varit en sådan där dag då inget har känts kul eller bra.
Sömnproblem i natt, vaknade och mådde illa, körde gänget till flygplatsen,deras plan är försenat, megamagont, aphungrig och trött väljer jag fel avfart på väg hemmåt, huuuuungrig. Äter en chezzycheesburgare, äckligt. Åker vidare hemmåt, men är så trött och grummlig i både huvudet och ögonen att jag seriöst funderar på att bara blunda och låta min kropp sova en liten stund, men kör istället vidare för fort och för trött.
När jag parkerar bilen hemma har jag 25 min på mej att cykla in till Hanna för att agera moraliskt stöd till henne när hon skulle kolla lägenhet, så på cykel i ösregn, here I come!
Kollar lägenheten och känner att jag är allt annat än just moraliskt stöd.
Går och sätter oss på stadens fik och säger inte mycket.
Två fina vänner kommer gående, de ser  inte heller helt nöjda ut.
Vi sitter ner och talar igenom allt.
Det är datum man måste utvänta, pengar som ska sparas, utbildnigar som ska läsas och jobb som ska läggas ner.
Det är ingen toppendag.

Hur har din dag varit?
Jag väntar fortfaranade på lite reaktioner från er som läser, jag vill veta vad ni tycker och tänker.
Allt är välkommet, ris som ros.
Utan något av det blir det inget nytt och då blir jag uttråkad och då tror jag att jag lägger ner..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vännen! klart du ska fortsätta blogga, gillar att läsa om dina dagar, fin mix mellan mode och privat. Är väl lite ego, men gillar att se när du berättar och visar bilder från fester, middagar och fikor vi vart på! Gillar att se alla mina fina kompisar på bilder då kommer man på att det finns mkt bra oxå, när allt annat känns för jävligt och deppigt... en för tidig höstdeperation, kan man ha det? varma kramar till dig min fina vän!

2008-08-13 @ 22:37:17
Postat av: Anonym

keep up the good work, du uppdaterar ofta, fina bilder...

2008-08-14 @ 08:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0