dröm

Jag drömmde så jävla konstig dröm i natt.
1. jag var och besökte en plats där en klasskompis dött -----vad?
2. jag skulle få huset han hade bott i ------vad?
3. huset var skumt, en massa vinklar och vrår, ett litet lusthus utan för, liksom lekstugesize. ------vad?
4. jag och den nu helst plötsligt uppståndna klasskompis blev kung och drottning över england-------vaaaa?
5. hans mamma tyckte att jag var exakt kopia av Donna i that 70's show-----vad?
6. vi fick inte åka taxi längre-----spelar det någon roll?
7. jag var tvungen att bära sådan där maffig gammal peruk---jaha?
8.en annan gammal klasskompis kom med sin pappa i armkrok, för hon hade blivit blind--------nu är det överstyr?!
9.under hela tiden spelades artic monkeys låt flourescent andolescent---- över och ut!!!!


Kommentarer
Postat av: sanna

Jag hade också konstiga drömmar i natt, haah!

2008-08-29 @ 11:56:36
URL: http://sannie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0