en gammaldags dag

Idag har jag ängnat mej åt häng på hemmaplan.
Jag startade med att åka och köpa mej ett paket hårfärg,
efter en solig sommar ser håret inte ut som det borde, så med lite toning blir det fressssher.
Passade även på att plocka me mej gifflar, med mandelmassa i, gudomliga!
Fia fick hjälpa mej att slänga i hårfärgen, och vips, så var det klart.
Lite jämnare färg, ingen synlig skillnad, men det känns bättre!
Just nu sitter jag och väntar ut Lassangan, som jag sis och hennes vän Stefan har ordnat med.
Det är det största idag, elin lagar mat!
Jag har hackat 3 lökar, inte en tår fälldes  och sen har jag även rivit massa ost och gjort en sallad..Hejja mej!



fan jag skulle slänga upp fler bilder, men blogg.se fuckar sig...återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0