kaffemoln

Vaknade av mej själv och mina drömmar, svettig, mardrömmar.
Så isället för att somna om och riskera att drömma samma läskigheter igen steg jag upp och satte i gång kaffebryggaren.
Hämtade tidningen och blev regnad på.
Läste tidningen( det går ruggit fort, nu när den är så tunn), drack kaffet och sedan fick jag börja läsa hus&hem.
Igår fick jag nyckeln till mitt blivande hem under 6 månader.
Det är så fint. tomt, men fint. 
Idag är det släpkärra dags, det menas att jag ska åka och sammla ihop en massa prylar jag ska fylla ytorna med.
Jag har aldrig tidigare flyttat till något eget, hur gör man?


Det är även j,jo och chris flyttdag idag, Lycka till och var rädda om era ryggar vänner!

my crib och min hanna som så snällt följde med för att sällskapa med mej.

Kommentarer
Postat av: Miriam

Oh du får fota din nya lägenhet sen så vi får se hur det ser ut!;)

2008-08-02 @ 08:52:24
URL: http://wedgeheel.blogg.se/
Postat av: Sanna

Godmorgon :)

2008-08-02 @ 09:01:45
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: fröken K

Å vad fint och roligt!! Längtar tills jag får se den live!

2008-08-02 @ 18:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0