MY M O N D A Y

blanketter ska fyllas i, saker ska räknas ut, bilar ska flyttas, detta är min måndag.

Den började med att jag vaknade 0310,
hade somnat i från en sex and the city skiva som glatt spelade introt om och om igen, da da da da da dadaaaaaaaa.. 
Gick ganska snabbt tillbaks till min sömn igen efter att ha klappat ner skärmen på datorn.
Vaknade senare, mer resonabel tid,0830 av ett regn som lät som de skulle pajja rutorna.

Har agerat skjuts och ska senare idag åka till Götet ännu en vända, känns som att jag är ett skilsmässobarn just nu.
Väners- Götet-Väners -Götet- väners- götet,,,,ni fattar!

Well idag blir det lite shoping med sis och fix med kablar med pappa..

Vad är på gång i Ditt Måndagsliv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0