rikare, på skor

Åkte till ett köpcenter, skulle inte köpa, bara kolla. Men det blidde liksom inte riktigt som jag hade tänkt.
Jag trillade nämligen in på Wedins som hade dunderrea, halva rea priset!
Två par skor till priset till 249 svenska futtiga kronor.
Får man köpa så billiga skor?
 

Är det inte galet bra?!
Men expiditen i wedinsbutiken var inte lika entusiastisk, ang lackskorna med inbygd klack sa hon:
" jaha, dessa skorna....Min kollega sa att man nästan bara kunde ha de stående, de är ju så roliga att titta på, här får du ett helt oprövat par eftersom vi ite sålt så många av denna modellen"
Undermeningen i detta....ja, hon tycker de är asfula.
Jag gillar dem just av den anledningen, det känns inte som en självklar sko,
det är nästan så man får fundera på vad det är, sko eller konst. (belåten)

När jag hade köpt skorna var jag tvungen att skvallra till min skoshoppingkompis, jag hann bara lägga ner mobilen i väskan efter jag skickat smset med texten"249 kr för två par skor" så ringde hon upp!
Hon var i närheten så vi hängde, åkte hem och drack lite kaffe och te och sedan knallade vi på en lång skön promenad i ett märkligt väder. Men att vädret var regnit/soligt/regningt/blåsigt/soligt osv spelade ingen roll för vi var skyddade av ett svart paraply med volangkant, ursöt och perfekt för våran promenad.


Kommentarer
Postat av: Lisa

oh finfina skor!

2008-08-20 @ 15:59:05
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se/
Postat av: Lisa

ja! den funkar hela veckan! :D

2008-08-20 @ 16:03:50
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se/
Postat av: karin

haha! jag var också där och kom hem med ett par för 100 spänn!

2008-08-20 @ 17:22:45
Postat av: leia

och snygga var dom!!!! attans att jag inte får köpa nå´t innan semestern....lär ju inte finnas nå´t kvar när jag kommer hem!



tack för tipset om linnet också!



kramar maja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0