scones och honug

Kom just hem efter en helfin kväll hos en vän som hade bakat scones, fixat te och hade en DVD med skärgårdsdoktorn.
Kan man ha en bättre söndag kväll?
Varma scones, söt honung, en mjuk soffa, fina  väner, söderte och söndagskvällen.

Idag skulle jag annars ha packat min väska, men somnade, var liksom tvungen att ta igen lite sömn.
Efter 3,5 timmar sömn och sedan ett arbetspass och en lång promenad var jag trött och somnade stenhårt.
Så hårt så att jag lyckades prata telefon i sömnen, vaknade och trodde det var morgon och blev förbannad och beklagade mej högt över detta.
Sen åkte jag till de varma sconesens place..


Nu är det sista " sommarlovsveckan" som ligger framför mej. 



Kommentarer
Postat av: Linnéa

åh, skärgårdsdoktorn är det bästa!

2008-08-25 @ 12:58:07
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0