wrap it

Jag har haft en dag av viktiga grejer att göra, men nu är det roliga kvar.
Jag ska på kräftskiva.
Det ska bli heltrevligt att träffa alla vännerna, äta de röda djuren, dricka något bubbligt och kanske dansa en bit.
Jag har som vanligt fått lite ansvar för musiken och jag har planer.
Fibes, Moneybrother, Fiest, Lykke Li, Kleerup och sen utlovas alltid ett annat utbud av musik när natten går mot dag.
Men tyvärr kommer jag inte kunna hålla igång så länge, plikten kallar imorgonbitti igen.
Men fram tills dess är det kalas.

Nu ska jag slå in trevligheter jag har fixat idag..

Kommentarer
Postat av: LISA

Få gratis smink eller presentkort genom att samla poäng! Bli medlem på gratismakeup genom att klicka här nedan så får du 50 poäng som välkomnspresent!



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=19411

2008-08-15 @ 16:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0