skämmsel

Jag skämms över det torftiga utbudet som har uppdaterats under de senaste dagarna,
 men det har hänt en himmlans massa kul saker som jag nu kan skriva om.

I fredags blev det solo och Demolansering och slutlåtskik på idol.
Dessutom en massa syskonskämt, alltså sådan skämt jag inte kan dra för någon annan.
Min syster sympatiskrattar iallafall.

Igår hade jag en heldag tillsammans med la familia, shopping och spaning för min systers studentbal.
Vi åt gott och jag njöt i hela mej.
Påkvällen blev det 21års fest där jag också lämnade kvar kameran som är fullproppad med kalasbilder.

Har även haft fullt upp med julklappar, lägenhetsletande, jobbfrågor, utbildningsantagningar, praktik och 1000 tankar.

Återkommer idag när jag har hämtat kameran, då ska det slängas in bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0