bad

nu menar jag inte bad som i att plaska runt i vatten, utan bad på Wacko Jackos vis.

det är en "bad-dag" idag, det regnar och jag är dåsig.
Ska snart iväg för att träna, inget jag direkt är dundersugen på, men det måste göras.
Sen vet jag att jag har lite andra saker som jag måste göra,men jag vill inte så jag skiter i det ett tag till.

är det något kul som händer för DEJ idag?

jag tror jag just kom på hur jag ska skapa mej lite lyx i denna gråa bad dag,
jag ska köpa nya Elle och sen ska jag ta just en vatten-plask-bad och läsa tindnig i badet.

När jag skrev titel på detta blogginlägget hade jag inte i min tanke att jag skulle lyckas att knyta ihop bad till både vattenbad och baddålig bad men det blidde som det blidde.
insnurrad och förvirrad

över och ut

image1592

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0