jodeladilideho

Stressad, lugn, snurrig, dåsig, hungrig, kalasmätt och virrig.
Det är bara några av de sinnesstämmningar som jag har upplevt idag.
Just nu känner jag att jag har blivit drabbad.
Jag har fått Resfebern.
Jag känner mej uppspelt, kool, rädd, pirrig och lite nervös.
Finns det något botemedel?

Mitt senaste dygn har varit effektivt.
Men nu får det vara nog av den varan, jag har sjunkit ner i soffan coh glidit i mjuka kläder och vet att min säng är renbäddad och klar att krypa ner i när jag helst känner.

Ryggsäcken är packad, solkrämer, shorts, pass, linser och bikini och en massa massa annt, men ändå finns det massa rum kvar som förhoppningsvis ska fyllas ut med nya sköna inköp.
Inköp har jag gjort idag, inga direkt roliga men nödvändiga.
Det blev pass-och penga väska, tandborste, apotekskolijox, och små små gympapåsar för praktisk packning.(låter onödnigt, men det var perfekt)
Det är konstigt att min lilla väska på 35L är bara halvfull, jag brukar ju vara grymt bra på att packa mer mer mer än nödväningt. 

Nu!
Nu kom den igen, resfeberfeelingen.
Det är lite läskigt att  inte veta vad som väntar och få möta det själv, men det är också lite av tjusnigen.
Men jag kan inte säga att inte längtar till den dagen då resten av ligan kommer och vi får börja vår semester på allvar.

Vill se på Team America inom en snar framtid,
Men nu vill jag bara dricka upp min kopp the och slappa och tänka sköna tankar.

Ska försöka uppdatera undertiden både här, och på resebloggen. 

ta hand om er kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0