over and out

Det är märkligt hur vissa veckor passerar hur fort som helt och vissa veckor segar sig fram, detta har varit en sådan vecka då allt går i raket fart.

Jag ska bege mej hem idag.

Efter underbart sköna skidddagar i Åre är det dags att stiga på tåget igen för att sitta, sitta och sitta.

Igår blåste det som bara den, det var sjukt, så det var ingen perfekt skiddag, det hade gått att åka mer men så många liftar var stängda så det gick inte att ta sig runt i systemet. Synd.

Nu har jag inget liftkort idag så det blir att kolla in Åre by, det verkar så mysigt.
Jag ska ta en alla hjärtans dag fika med Agnes, det är lagom nivå att hålla på alla hjärtans dag.
Igår kväll var vi inne i byn en kort sväng och käkade gott på Broken och avslutade kvällen med Vänner choklad och kaffe.

Nu återstår det svåra, att packa ner alla prylar och sen konka ner dem till stationen. 

Well well.Jag får lov att önska alla ´sköningar en alla hjärtans dag dag.
Okidok.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0